szerviz

A Sony igen népszerű márka. Ennek egyik oka a kitűnő szerviz háttér, amit a cég biztosít. Más nagy cégekkel ellentétben nem központosították a szerviz szolgáltatásokat egy adott régióban, hanem együttműködést kötöttek olyan független cégekkel, akik komolyan veszik a feladatot. A cégeknek ez egy viszonylag kiegyensúlyozott bevételi forrást jelent, a Sonynak egy kiszámítható és fejlődőképes hátteret, amit igényektől függően bővíteni lehet.

De mit nyer ezzel a vásárló? Nézzük meg először, mi történik, ha regionális alapon szervezik meg a szervizt. Extrém esetben országhatárokon kell átkelnie a garanciális terméknek. Normálisabb gyártó esetén a futárszolgálatot a cég fizeti és időnként ez kényelmes is lehet, de vannak olyan esetek, amikor a szervizben azt állapítják meg, hogy a hiba nem garanciális és ilyenkor még a szállítási díjakat is a vásárlóra terhelik. ez igen rosszul hangzik, ugye?

Ezzel szemben a Sony hivatalos oldalán tájékozódhatunk a legközelebbi hivatalos Sony márkaszerviz elérhetőségeiről és ha nekünk úgy kényelmesebb, magunk vihetjük be a készüléket, magunk hozhatjuk el, de választhatjuk a futárszolgálatokat is.

A Sony első számú szervizelési megbízottja az RMD-Electronic Kft, amely már 20 éve foglalkozik a Sony készülékek javításával. Országos hálózattal rendelkeznek, így valóban megtalálhatjuk a számunkra legideálisabb megoldást.

Hivatalos weboldaluk: https://www.sonyszerviz.hu/
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. (MTA Irodaházban)
Telefon: +36 (1) 481-1211
Email: info@sonyszerviz.hu